SEO voli ključne riječi

Danas je sve popularnije raditi na internetu ili ti webu i oni koji misle da znaju što se sve može obavljati online zapravo ne znaju cijelu istinu, i tko zna da li netko upućen u to do kraja.Razlog tome je internet bez kojeg danas apsolutno ništa ne može funkcionirati tako i svako poslovanje,svakak mala i velika firma ukoliko želi biti transparentna i konkurentna jednostavno mora posjedovati svoju internet stranicu da bi svi imali pristup njoj i proizvodima i uslugama koje se već nude.

Optimizacija za tražilice

Najbolje to i znaju oni koji imaju u svom vlasništvu firmu,dućan,poduzeće ili vodi samo online poslovanje,svi oni su svjesni da je više nije dovoljno samo imati,već su odavno stvari išle naprijed i sad je bitnije kako si rangiran na tražilici na kojoj svaki dan milijuni pojedinaca pretražuju najrazličitije pojmove koji ih zanimaju.

Kako bi se uopće mogli rangirati sa svojom adresom internet stranice u tražilici koja je svakako najpopularnija Google prvi korak vam je pronalazak ključnih riječi za koje se želite pozicionirati.

To će zahtijevati malu istragu s vaše strane i pomoću specijalnog programa vrlo lako se može provjeriti koji pojam od onoga s čim vi poslujete najčešće internet korisnici upisuju kada pretražuju nešto što ih zanima ili im treba.

Kada ste obavili taj dio i pronašli prave ključne riječi s kojima ćte bse rangirati onda ste na popisu za proces koji je sve poznatiji i kod nas u Hrvatskoj ,Search Engine Optimatization ili optimizacija internet stranica.

Da biste započeli s ovim procesom oko traženja ključnih riječi pokušajte za početak napraviti popis svih riječi koji možda najbolje opisuju ili vašu djelatnost ili naziv vaše internet stranice. Google i san nudi neke verzije besplatnih alata kako biste to mogli učiniti,postoji program koji se zove Google keyword tool ili tracker s kojim se možete poslužizi u bilo kojem trenutku.

Korištenje alata za ključne riječi omogućuje vam upisati riječ koju ste odabrali,a on će vam prikazati i ponuditi popis drugih riječi koje bi vam mogle poslužiti.Budite najbolje rangirani na tražilici

Možemo navesti i primjer kako bi bilo jasnije,ako je djelatnost vašeg poduzeća prodaja kvalitetne protuprovalne opreme ,onda će npr. protuprovalna vrata  biti riječ koju upisujete u Google alat i pokušali pronaći još druge relavantne riječi ili izraze za vaš pojam.

Kada imate dobar popis ključnih riječi koje možete koristiti dodajte ih na svoje web stranice kao dodatnu oznaku za tražilice kako bi vaša stranica bila još bolje indeksirana.

Osim dobivanja popisa relavantnih ključnih riječi za svoje web stranice, možete dobiti i druge informacije kao što su koliko je puta ključna riječ pogledana u mjesečnoj bazi.

Sljedeći korak mogao bi biti da odete malo dublje u istraživanje i pronađete ključne riječi s manje klikova koje biste mogli koristiti, na taj način uklonili bi se od velike konkurencije i usmjeriti više posjetitelja na vaše web stranice.

Uvijek provjerite web stranice vaše konkurencije u tražilici, pogledajte u mete tagova i pogledajte koje riječi koriste.

Napokon i vaša optimizacija stranica može započeti i vi ćete zahvaljujući kvalitetnom poslužitelju SEO usluga nakon određenog perioda biti prvi,a mi najbolji!

Budite i Vi na 1. mjestu!!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s