Kako je SEO postao sve češća tema razgovora

Optimizacija internet stranica  je jedan od najvažnijih kontraverznih tema o kojima se raspravlja  na internetu danas. Također, to je jedna  od najvažnijiih  pogrešno shvaćenih tema.

U svom osnovnom obliku, optimizacija za  tražilice (SEO) je čin mijenjanja web stranice,
sada, čak i  brzo može dovesti do točke definicije optimizacije za tražilice (SEO) te proizvesti  rasprave o smislu i svrsi SEO usluga.

Dakle, zašto je SEO kao popularna i kontroverzna tema koja uzrokuje toliku  raspravu unutar SEO zajednice i općenito internet populacije osobito kod  vlasnika  web stranica? Po mom skromnom mišljenju postoji  6 razloga zašto optimizacija internet stranica (SEO) ima popularnost koju  trenutno uživa:

1. Ciljani promet  internet stranica

Ako pitate veliku većinu vlasnika web stranica i ljudi unutar SEO industrije što je najvažniji faktor za uspješno web poslovanje  i / ili rad. Veliki postotak ljudi će reći website promet, a   posebno ciljani website promet.

Trenutno na internetu, najveći resurs za ciljani website promet na kontinuiranoj  bazi su tražilice. Na godišnjoj bazi statistike pokazuju da oko 75% – 80% svih nabavki od strane pojedinaca na internetu izvorno započeo kao rezultat potrage  na  tražilici i velika većina ljudi koji posjećuju web stranice obično dolaze na  način pretraživanja motora tražilice. SEO je usmjeren  na optimizaciju web stranice za rang uspjeha odnosno  na tražilicama, prirodno je da će ljudi biti zainteresirani u području i praksi optimizacije  tražilica (SEO).

2. SEO kontroverze

Search Engine Optimization (SEO) je jedna od najkontroverznijih tema o operacijama na internetskoj stranici. Zagovornici SEO usluga može se reći da pružaju  održiv način za web stranice da se vide  u tražilicama, što je važno za bilo koju web stranicu koja želi  promet  na internetu danas.

Međutim, protivnici koji nisu oduševljeni  SEO uslugama za ćesto mogu  reći da mnoge web stranice mogu postići visoku vidljivost odnosno poziciju  na  tražilici bez korištenja SEO usluga i  da SEO stručnjaci  mogu  samo nagađati  visoke cijene usluga koje pružaju nema, a nema  jamstva za potraživanje rang  uspjeha na tražilici.

Ova situacija, koja ima neke sposobnosti koji se odnosi na argumente za  obje strane, generira žustre  rasprave između zagovornika SEO usluga  i SEO protivnika na kontinuiranoj bazi koja se vidi i provodi  na dnevnoj bazi na forumima, blogovima, web stranicama  i biltenima diljem interneta uz izloženost u časopisima i na TV-u.

Jednostavno rečeno kontroverze proizvode  pažnju i da li vam se sviđa ili ne , SEO doista može pružiti mnogo kontroverzi. Štoviše, dok tražilice igraju dominantnu ulogu u stvaranju ciljanog internet prometa, SEO će i dalje biti popularna tema.

3. Novac

Optimizacija internet stranica  je vani gdje to puno razvijenije nego kod nas posao vrijedan  više od milijun dolara. Tražilice generiraju  milijarde dolara svake godine kroz oglašavanje. Web stranice mogu  zaraditi milijarde dolara za njihove vlasnike svake godine putem  tražilice ili putem plaćenih oglasa ili organskih (besplatno) oglasa u rezultatima pretraživanja.

To ne čudi s milijardama dolara na stolu na godišnjoj bazi da sve što može pružiti pojedinac ili tvrtka, konkurentnu prednost u ultra visokim tempom na internetu  biti će vruća tema za raspravu i debatu.

Štoviše, kroz kombinaciju percepcije i stvarnosti koju ističe optimizacija tražilice kao ključ povećanja internet prodaje, search engine optimizacija je vrlo popularna tema za donositelje odluka u mnogim tvrtkama koje pružaju  dodatnu pozornost u  SEO u poslovnom svijetu i šire.

4. Ne standardna SEO pravila ili propisi

Optimizacija web stranica  (SEO) se može opisati kao moderna verzija divljeg zapada. Uglavnom gotovo sve što se može reći ili učiniti, jer ne postoje formalni utvrđeni standardi  za industriju u cjelini.

5. Tražilice

SEO  je nastao kao nusproizvod nastalog  razvoja, korištenja i popularnosti tražilice. Bez tražilica, SEO industrija ne postoji u svom sadašnjem obliku i formatu.

Statistika na godišnjoj bazi potvrdila je kako  većina ciljanog  website prometa  na internetu se generira izravno ili posredno  preko tražilica i vrlo visok postotak internetske prodaje  je izravno povezan s posjetiteljima koji dolaze sa  tražilica u potrazi za proizvodima i / ili uslugom.

Ponekad će tražilice  osigurati SEO informacije i SEO preporuke svojim posjetiteljima izravno na tražilicama. To jako  pomaže SEO industriji  postavljanjem industrije na čelu od glavnih ljudi koji su zainteresirani za  organse (besplatne) rezultate pretraživanja koju su  korisnici tražilice tražili  nešto određeno i vlasnike web stranica koji se žele naći u rezultatima na tražilici.

6. SEO tajna 

Gotovo nema SEO stručnjaka koji  će objasniti detalje svoga  rada  kad su svi  SEO čimbenici u pitanju. Neki će pružiti malo SEO informacija, koje se uglavnom obavljaju  kao marketinški napori za SEO stručnjake na  forumima, blogovima i biltenima. Optimizacija internet stranica (SEO) je uistinu misterij za  prosječnog  web vlasnika i / ili ljudi zainteresirani za  organske  pozicije na tražilici.

Sve te kontaverze i misteriji stvaraju  visoku  razinu interesa u vezi SEO industrije i  i pomaže hraniti popularnost optimizacije za  tražilice (SEO).

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s