Kako odrediti vrijednost SEO usluge!?!

Kao i kod  svake poslovne transakcije ili kupnje  treba potrošiti svoj novac samo onda  kada se osjećate ugodno. Vaša zona udobnosti treba se proizvesti iz raznih ovisnosti, kao što su koliko dobro znate ovaj posao, koliko dugo ste bili u  poslovanju s tom osobom ili entitetom, što je vaš prvi dojam, što  vi osobno osjećate o toj osobi ili entitetu, sposobnost da pružite ovu uslugu, i koliko dobro ste učinili vaš zadatak.

Istina o SEO uslugama je da  to uglavnom nije teško raditi, ali zato to ne znači da je lako. To još uvijek traži od vas  vrijeme, predanost, trud, strategiju, tehniku, metodu, sposobnost i iskustvo za obavljanje kvalitetne SEO usluge. Svatko može koristiti SEO usluge, jer je unutar vašeg dosega naučiti, ali ne može svatko primijeniti razumnu strategiju kako bi se kvalitetan  SEO  uradio. To je razlog iz kojeg su  SEO stručnjaci potrebni kako bi ostvarili gotovo nemoguće, ali pitanje je kako znati da se radi pravi izbor, a  da se pri tom ne preplaćuju SEO usluge?

Može se  iskreno reći za najveći dio SEO pružatelja  usluga, za  one  koji žele ništa više nego da to poslovanje  profesionalno odrade  i da osiguraju kvalitetne SEO usluge, takvi su uvijek gore i na dobrim pozicijama i za takvima potražnja uvijek raste. Prepoznavanje svake pojedinosti  SEO usluge možda neće biti moguće, ali postoje neki preporučeni savjeti koji bi trebali  pomoći kao bi  netko dobio poštenu  i kvalitetnu  stopu za SEO usluge.

Postavite sebi “realan” marketinški proračun i cilj :

  •  Nemojte kupovati dok se ne  osjećate ugodno
  •  Sjetite se “jeftino ne znači uvijek bolje”
  •  Pitajte za reference / preporuke / portfolio
  •  Provjerite reference / preporuke / portfolio
  •  Pitajte za statistički rast i napredak izvješća

To jednostavno znači da se ne možete zavaravati i misliti da možete platiti tisuću kuna, a onda  preko noći napraviti desetke  tisuća. Umjesto toga, napravite proračun ovisno o vašim marketinškim potrebama, konkurentnu industriju, projekciju ishoda i duljinu vremena. Ako ste u potrazi da  vaša web stranice bude rangirana u Top 10 na  tražilici za određenu ključnu riječ ili ključne riječi onda možete očekivati ​​da će platiti u tisućama, često puta i u  desecima tisuća, za kvalitetu, stručne i pouzdane SEO usluge, gotovo uvijek, ovisno o konkurentnosti same ključne riječi. Ako želite rang u top 10 za ključnu riječ “Googlea”, ovaj u većini slučajeva nemoguć cilj, ali sigurno da postoje neke SEO firme  koje će prihvatiti izazov, ali će se naplatiti u desecima tisuća, ako ne i više pokušavajući ovaj suludi marketinški cilj.

Jeftinije ne znači uvijek bolje

Jeftinije ne znači uvijek bolje“, to je svakako činjenica koje bi svaki potencijalni kupac trebao biti svjestan. Može postojati  nekoliko visoko kvalificiranih SEO pružatelja  usluga koje  može vam ponuditi SEO usluge na popust ili po iznimno niskim cijenama, ali većinu vremena ti isti  pružatelji ili ne znaju da li  njihov  servis vrijedi ili ne znaju točno što  rade, ali mogu imati jednostavno malo sreće. Vi ćete morati platiti top cijenu, ali još uvijek za pristupačnu  kvalitetu, stratešku i iskusnu SEO uslugu. SEO inženjeri ili stručnjaci kako ih se popularno naziva,smatraju se oni koji  razumiju SEO koncept, pioniri su  SEO metoda  i koji ne moraju uvijek slijediti trend, ali zati dobro znaju trendove.

Kampanja SEO usluga treba uključivati ​​povremena izvješća o  napretku odnoso samom učinku, tako da možete pratiti stanje i napredak vaše web stranice.Praćenje promjena tj. napretka vaše web stranice važno je  na mnogo načina. Prvo, to govori ako SEO stručnjak radi svoj posao. Drugo, to vam govori ako SEO metode, strategije i tehnika rade ili ne. Treće, to vam govori koliko dobro su na  tražilicama naizmjenično zabilježeni vaši SEO napori. I na kraju, to vam govori koliki napredak je postignut i po kojoj stopi. Sva ova napredna izvješćivanja informacija i trend praćenja mogu vam dati pregled vlastitog  web potencijala, istovremeno dajući vam priliku za dizajn ili redizajn vaše odredišne ​​stranice kako bi  povećali svoj povrat ulaganja.

Razmislite o tome, da li bi radije platili skuplje jednoj od  SEO firmi  za kvalitetno pozicioniranje web stranice , koji će proizvesti rezultate i povećati ukupnu izvedbu vaše web stranice ili  radije platiti jeftino  različitim SEO stručnjacima  koji vam nikada neće dati stvarne rezultate koje vi zapravo zaslužujete. Ako SEO inženjer može povećati prodaju i izlaganje vaše web stranice  za 80%, bez da vaše stranice uvijek dosežu 10 najboljih rezultata pretraživanja onda još uvijek imate dobar posao. To je učinak kvalificiranih i iskusnih SEO pružatelja usluge. Jedina razlika između vaše web stranice i web stranice u top 10, je ta da web stranica u top 10  ima SEO stručnjaka koji  rade za nju, a ono najbitnije je da razumije SEO i njegove metode.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s